’Ik houd niet van tomatensoep, maar deze tomatensoep vind ik echt super lekker! Is er nog meer?’
Helaas, van al het lekkers dat groep 5/6 de afgelopen weken heeft gemaakt is niets meer over. Wat hebben de kinderen de recepten nauwkeurig gelezen en de ingrediënten goed afgewogen!
De kinderen hebben eerst een zeer smaakvolle tomatensoep en vervolgens een heerlijke pruimen-crumble-taart gemaakt. Een deel van de ingrediënten hebben de kinderen geplukt in de schooltuin: tomaten en lavas (maggi). Een ander deel van ingrediënten was nog over van het schoolfruit (wortelen en pruimen). Het laatste deel hadden we nog in de kast van onze keuken staan of gekocht in de supermarkt.
’Vandaag gingen we echt lekker rekenen en lezen, juf!’
Wat gaan we de volgende keer samen maken? Misschien dan een typisch wintergerecht?
        D0DA1DC0-D21D-4029-B2D2-2A1F154C96B4
    
        BB67E4DD-625A-479D-9827-EE8E17856572
    
        A55A6E2A-9A27-4B38-B5A0-6B35DA4BD55F
    
        5CD1B75B-A93C-4F31-A216-BA74B2D2DC73
    
        9DA64293-A099-4829-87A0-5F9CA3A47517
    
        D3AAAFAC-D59D-476A-8E61-0AEFC65DEA5F
    
        DD12E2BF-5561-46CD-B349-1ADBD688CCFD
    
        61213B61-FC04-4D7E-9B0C-EE9E77E46A39
    
        FC9C6990-ECFB-462E-AC43-57D8D84446BD
    
        C55D1896-853D-4D39-AA37-20BDD81C4826